تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی
سرخط خبرها

نامه سازمان حمایت به بانک‌ها؛ مسدودی ۱۰۰ میلیون تومانی حساب وکالتی خرید خودرو را آزاد کنید

  • کد خبر: ۱۶۹۷۱۱
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
نامه سازمان حمایت به بانک‌ها؛ مسدودی ۱۰۰ میلیون تومانی حساب وکالتی خرید خودرو را آزاد کنید
رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران بانک‌ها و موسسات اعتباری خواستار رفع مسدودی حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو‌های تولید داخل به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام این سازمان شد و تاکید کرد که برداشت مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین فرهیدزاده، رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران بانک‌ها و موسسات اعتباری اعلام کرده که با توجه به انجام دومین مرحله فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه و اتمام اولویت بندی متقاضیان خرید خودرو‌های تولید داخل، حسب تصمیمات، مقرر شده کلیه بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام این سازمان، اقدام لازم را انجام دهند.

وی همچنین از بانک‌ها خواسته که ضمن تسریع در رفع مسدودی حساب متقاضیان یاد شده از ۲۴ خرداد ماه، نسبت به ابلاغ و اطلاع رسانی موضوع به کلیه شعب مرتبط اقدام و نتایج به این سازمان منعکس شود. 

البته بر اساس گفته‌های این مقام مسئول برداشت مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت نیست و چنانچه متقاضیان در سایر طرح‌های فروش خودرو شرکت کنند، در مهلت مقرر و براساس اولویت بندی اعلامی و فرآیند‌های مربوطه، می‌توانند نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->